تمرینات بارفیکس چه فوایدی برای بدن دارد؟

تمرینات بارفیکس چه فوایدی برای بدن دارد؟

بارفیکس با بلند کردن بدن با یک میله و پایین آوردن خودتان انجام می شود. این تمرینات بدن در پروتکل های آموزش نظامی مورد استفاده قرار می گیرد و تمرینات ساده ای برای انجام نیست. ماهیت شدید این تمرین، با تعدادی از مزایا همراه است و با تلاش بیشتر، فواید بیشتری بدست می آید.

راحتی در دسترسی

هنگامی که شما می خواهید قدرت بدنی بالایی ایجاد کنید، شما نیاز به ایجاد مقاومت با کمک دمبل، هالتر یا دستگاه های مختلف دارید. بارفیکس ها را می توان تنها با یک میله انجام داد. اگر به آن دسترسی ندارید، می توانید از یک دیوار یا لبه یک پنجره استفاده کنید یا شما می توانید به یک پارک محلی بروید و از مجموعه ای از میله ها استفاده کنید. این ورزش امکان قدرتمند شدن را با تجهیزات محدود فراهم می آورد.

تمرینات چند جانبه

برای انجام چند تمرین یا تمرینات ترکیبی نیاز به استفاده بیش از یک گروه عضلانی و بیش از یک مفصل هنگام انجام آنها دارد. این نوع تمرین ها حداکثر فیبرهای عضلانی را جذب می کنند و می توانند به شما کمک کنند تا موثر باشند. تمرینات بارفیکس یکی از این تمرین ها است و لاتسیوسوس دوری، رمبوید، تراپیسیوس، دلتوئید، پراکالیس، brachialis  و تریسیپس را شامل می شود. این نامهای تشریحی برای تمرینات پشت، شانه، سینه و بازوهاست.

تغییرات سریع

شما می توانید با تغییر موقعیت دست خود تغییرات بسیاری را به سرعت و به آسانی انجام دهید. در اصل، شما می توانید تمرینات چند هدفه را بدون نیاز به تنظیم وزنه انجام دهید.

قوی شدن

بارفیکس می تواند به توسعه قوای جسمی و قدرت گرفتن عضلات برای کمک به بهبود عملکردتان در چندین ورزش کمک کند. فعالیت هایی مانند هنرهای رزمی و کشتی نیاز به نیروی قوی دارند.

انتقال قدرت

افزایش قدرت ناشی از تمرینات بارفیکس می تواند در تمرینات ورزشی دیگر استفاده شود. اجرای منظم تمرینات بارفیکس به شما کمک می کند تا تمرینات ورزشی دیگر را راحت تر انجام دهید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *