میزان کالری مورد نیاز بدن در روز چقدر است؟

چه غذاهایی برای تقویت اعصاب مفید و اثربخش هستند؟

مقدار تخمینی کالری مورد نیاز برای حفظ تعادل انرژی گروه های مختلف در جدول زیر نشان داده شده است. این مقدار بر اساس جنس، سن افراد و در سه سطح مختلف فعالیت بدنی محاسبه شده است. تخمین ها براساس ۲۰۰ کالری تقسیم می شوند و با استفاده از معادله موسسه پزشکی تعیین می شود.

جنسیت سن فعالیت کم نسبتا فعال فعال
بچه ۳-۲ ۱۰۰۰ ۱۴۰۰-۱۰۰۰ ۱۴۰۰-۱۰۰۰
زن ۸-۴ ۱۲۰۰ ۱۶۰۰-۱۴۰۰ ۱۸۰۰-۱۴۰۰
۱۳-۹ ۱۶۰۰ ۲۰۰۰-۱۶۰۰ ۲۲۰۰-۱۸۰۰
۱۸-۱۴ ۱۸۰۰ ۲۰۰۰ ۲۴۰۰
۳۰-۱۹ ۲۰۰۰ ۲۲۰۰-۲۰۰۰ ۲۴۰۰
۵۰-۳۱ ۱۸۰۰ ۲۰۰۰ ۲۴۰۰
۵۱< ۱۶۰۰ ۱۸۰۰ ۲۲۰۰-۲۰۰۰
مرد ۸-۴ ۱۴۰۰ ۱۶۰۰-۱۴۰۰ ۲۰۰۰-۱۶۰۰
۱۳-۹ ۱۸۰۰ ۲۲۰۰-۱۸۰۰ ۲۶۰۰-۲۰۰۰
۱۸-۱۴ ۲۲۰۰ ۲۸۰۰-۲۴۰۰ ۳۲۰۰-۲۸۰۰
۳۰-۱۹ ۲۴۰۰ ۲۸۰۰-۲۶۰۰ ۳۰۰۰
۵۰-۳۱ ۲۲۰۰ ۲۶۰۰-۲۴۰۰ ۳۰۰۰-۲۸۰۰
۵۱< ۲۰۰۰ ۲۴۰۰-۲۲۰۰ ۲۸۰۰-۲۴۰۰

ستون ۱ و۲ :

این ستون ها برآوردهای انرژی مورد نیاز (EER) در گزارش مرجع مصرف مواد غذایی رژیم غذایی سال ۲۰۰۲ و بر اساس جنسیت، سن و سطح فعالیت برای افراد مرجع اندازه گیری شده است. “اندازه مرجع”، که توسط سازمان بین المللی مهاجرت تعیین می شود، بر اساس قد و وزن متوسط ​​در سن ۱۸ سالگی و میانگین ارتفاع و وزن ​​در آن سن به منظور تعیین شاخص توده بدنی ۵/۲۱برای زنان بالغ و ۵/۲۵ برای مردان بالغ است.

ستون ۳:

فعالیت کم به معنای شیوه زندگی است که تنها شامل فعالیت بدنی سبک می باشد و در ارتباط با زندگی معمول روزمره است.

ستون ۴:

این ستون به معنای یک شیوه زندگی است که شامل فعالیت جسمانی معادل راه رفتن حدود ۱٫۵ تا ۳ مایل در روز و سرعت ۳ تا ۴ مایل در ساعت است، علاوه بر فعالیت بدنی سبک که مربوط به زندگی معمول روزمره است.

ستون ۵:

فعال بودن بیانگر شیوه زندگی است که شامل فعالیت جسمانی معادل پیاده روی بیش از ۳ مایل در روز و سرعت ۳ تا ۴ مایل در ساعت علاوه بر فعالیت بدنی سبک است و مربوط به زندگی معمول روزمره می باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *