ورزش های زمستانی برای کاهش وزن

ورزش های زمستانی برای کاهش وزن

با توجه به توصیه های اخیر پژوهشگران، ماه های زمستان و هوای سرد نباید بهانه ای برای ماندن در منزل باشد. زمستان زمان مناسبی برای انجام فعالیت های جدیدی است که قبلا انجام نداده اید. ورزش های زمستانی کوره های بزرگ کالری و واقعا لذت بخش هستند

سورتمه راندن : ۳۴۵ کالری در ساعت
اسکیت روی یخ: ۳۸۰ کالری در ساعت
برف سواری ۵۰۰ کالری در ساعت
اسکی کوهستانی: ۸۰۰ کالری در ساعت
اسکی سراشیبی: ۴۰۰ کالری در ساعت

البته، تعداد کالری هایی که می سوزانید، بر اساس اندازه و شدت فعالیت شما متفاوت است، اما هر یک از این تمرین ها به چربی سوزی کمک زیادی میکنند
مشاغل زمستانی نیز  کالری می سوزاند مثلا هنگامی که مسیر اتومبیل را که می خواهید بیرون بیایید  و یا راه پیاده روی را برف روبی کنید  خودش یک راه پیمایی است و باعث کالری سوزی می شود برف روبی در هرساعت ۵۰۰ کالری می سوزاند.تمیز کردن ماشین ۲۵۰ کالری در ساعت است
هنگامی که در زمستان با خانواده بیرون می روید فرصت خوبی برای کالری سوزی است مثلا بچه ها را در یک تپه سوار سورتمه کرده و یا  یک آدم برفی درست کنید  یا اسکیت روی یخ انجام دهید – همه این ها هم کالری می سوزاند و هم باعث سرگرم شدن با خانواده می شود

نکات ایمنی برای ورزش های زمستانی

بررسی آب و هوا و در نظر گرفتن دمای هوا ، برف یا باران،را در نظر بگیرید  معمولا ظهرها ورزش کنید چون صبح و شب هوا سرد می شود و چند لباس گرم بپوشید که سرما نخورید  وقتی ورزش میکنید تمرین با شدت زیاد دمای بدن را بالا می برد طوری لباس بپوشید که بتوانید وقتی گرمتان شد و یا عرق کردید  یکی  از لباسها را در بیاورید

 

تمرینات زمستانی  و انجام کارهای خانه

مطمئنا زمانی وجود خواهد داشت که شرایط آب و هوایی مانع از لذت بردن از ورزش در فضای باز شود. در صورتی که این مورد باشد، با انجام کارهای منزل کالری سوزی کنید

مثلا خانه  را تمیز کنید باور کنید یا نه، می توانید کارهای خانه را به یک ورزش تبدیل کنید
یا در زمستان  ورزش های قدرتی ساده بسیار خوب است نیاز به تجهیزات خاصی هم ندارد اگر بلد نیستید می توانید از دی وی دی ها و ورزش های آنلاین هم استفاده کنید نیازی نیست حتما در هوای سرد این کار را انجام دهید با استفادده از ورزش هایی که در وب سایتها به رایگان قرار داده شده است استفاده کنید تا به راحتی در جریان کار قرار گیرید

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *