ورزش های مفید برای افزایش میل جنسی

ورزش های مفید برای افزایش میل جنسی

هنگامی که شما می توانید به طور طبیعی میل جنسی و استقامت جنسی خود را با ورزش و از راه های طبیعی افزایش دهید، چرا باید داروها را مصرف کنید؟ انجام تمرینات منظم و تمرینات خاص تاثیر زیادی روی قدرت، استقامت و انعطاف پذیری شما دارد. همه موارد فوق برای سلامتی و عملکرد جنسی بسیار مهم است.

انجام این تمرین ها به طور مرتب باعث افزایش سطح تستوسترون در مردان می شود و در نتیجه باعث افزایش میل جنسی شما می شود. برای شناختن بهترین تمرینات برای تقویت میل جنسی خود موارد زیر را بخوانید.

وزنه برداری

بلند کردن وزنه سنگین و تمرینات قدرتی، تستوسترون زیادی را در بدن مرد تولید می کند. افزایش توده عضلانی و تولید تستوسترون پا به پای هم بیشتر می شوند. وقتی شما وزنه ای را که بلند می کنید افزایش می دهید، با توجه به افزایش قدرت عضلانی و سوزاندن مقادیر زیاد چربی، سطح تستوسترون در بدنتان بالا می رود. افزایش سطح تستوسترون تاثیر مستقیمی بر روی سلامت جنسی و بهبود میل جنسی شما دارد.

افزایش تستوسترون در بدن نه تنها باعث افزایش میل جنسی می شود، بلکه باعث افزایش پایداری، استقامت، عملکرد و سلامت اسپرم نیز می شود. با این حال، محتاط باشید که این با افزایش بیش از حد وزن وزنه ای که بلند می کنید انجام نمی شود. تمرینات وزنه برداری  بسیار سنگین می تواند منجر به کاهش واقعی سطح تستوسترون در بدن فرد شود.

یوگا بهترین ورزش است

مزایای یوگا بسیار گسترده است و سلامت جنسی یکی از زمینه هایی است که مزایای تمرینات یوگا در آن رایج است. یوگا تعادل جسمی و روحی بدن را حفظ می کند. تمرینات یوگا تولید هورمون مطلوب هر ارگان را در بدن تنظیم می کند و اضطراب و استرس را کاهش و ذهن را آرام می کند. با چنین تاثیراتی که یوگا بر بدن می گذارد، نه فقط از لحاظ سلامت جسمی، بلکه از نظر سلامت روانی، باعث افزایش میل جنسی می شود و میل جنسی به طور طبیعی و با بهترین نتایج افزایش می یابد. برخی از تمرینات مطلوب دیگر برای افزایش میل جنسی عبارتند از:

  • پیاده روی سریع
  • دویدن
  • شنا

انجام تمرینات منظم این ورزش ها سلامت و استقامت جنسی بهبود می بخشند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *