فواید مصرف آووکادو برای زنان و ارزش غذایی آن

فواید مصرف آووکادو برای زنان و ارزش غذایی آن

آووکادو یک غذای سالم برای زنان است، این میوه پر از ویتامین ها و چربی های مفید است که باعث افزایش سلامتی شما می شود. آووکادو برای اضافه کردن به سالاد، ساندویچ و یا استفاده به جای کره بر روی نان مناسب است. قبل از اصلاح رژیم غذایی، با پزشک خود درباره مزایای سلامتی آووکادو صحبت کنید.

ویتامین B6 و توانایی ذهنی

آووکادو حاوی ویتامین B6 است که ویتامین مهمی برای زنان است. مرکز منابع زنان دانشگاه پورتلند بیان می کند که دریافت این ویتامین از طریق رژیم غذایی ایمن تر است زیرا مکمل ها در یک دوز بسیار بالا، سمی هستند. خوردن غذاهای دارای ویتامین B6 به طور مرتب مهم است. عدم وجود این ویتامین اغلب منجر به کم خونی می شود. این منبع ویتامین همچنین باعث می شود که مغز به طور مطلوب عمل کند.

کلسیم و ویتامین ها

یک عدد آووکادو دارای ۲ میلیگرم ویتامینE، ۹ میلی گرم ویتامین C و ۱۳ میلی گرم کلسیم است. کلسیم در آووکادو به زنان کمک می کند استخوان های قوی داشته باشند. خوردن این میوه یک راه آسان برای اضافه کردن طیف گسترده ای از ویتامین ها و مواد معدنی به رژیم غذایی شما است.

دارای منیزیم بالا

خوردن آووکادو همچنین باعث تجمع منیزیم در بدن شما می شود. نیم فنجان آووکادو حاوی ۳۵ میلی گرم منیزیم است. دفتر مکمل های غذایی مؤسسات ملی بهداشت یادآوری می کند که این ماده معدنی به زنان کمک می کند که یک سیستم ایمنی قوی داشته باشند. منیزیم حتی به

شما کمک می کند که استخوان هایتان را قوی نگه دارید.

پتاسیم برای نیروی عضلانی

آووکادو مقدار زیادی پتاسیم را به رژیم غذایی شما اضافه می کند. یک آووکادو حاوی ۵۰۷ میلیگرم پتاسیم است. مرکز پزشکی نیویورک دانشگاه لانگون می گوید پتاسیم به عضلات شما کمک می کند. بنابراین، آووکادو به حفظ سلامتی زنان کمک می کند تا توانایی شرکت در فعالیت های ورزشی و فعالیت های روزمره را داشته باشند.

کاهش التهاب

آووکادو حاوی چربی های غیرمستقیم سالم است. دانشکده بهداشت عمومی هاروارد می گوید که این نوع چربی به کاهش التهاب بدن کمک می کند. همچنین برای حفظ ریتم منظم قلب و کاهش سطح کلسترول مناسب است. خوردن یک سالاد حاوی برشهای آووکادو گزینه ای سالمتر از خوردن گوشت قرمز است.

حاوی فیبر

طبق گفته مرکز پزشکی لانگون دانشگاه نیویورک، خوردن آووکادو برای اضافه کردن فیبر به رژیم غذایی شما لازم است و کمک می کند بدن شما به طور منظم حرکت روده را حفظ کند. فیبر در آووکادو نیز بدن را قادر می سازد تا از قندها استفاده نماید. هر عدد آووکادو ۷ گرم فیبر دارد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *