روشهای موثر خانگی برای افزایش وزن به طور طبیعی

روشهای موثر خانگی برای افزایش وزن به طور طبیعیافزایش وزن : برای حفظ سلامتی، وزن بدن باید متناسب با قد  باشد. وزن ایده آل بدن نیز بستگی به سن و جنس دارد. اگر کمتر از حد طبیعی باشد لاغر نامیده می شود  و این باعث خجالت شما نیز می شود. بنابراین اگر لاغر هستید، باید وزن خود را تنظیم کنید  فکر میکنید چطور این کار را انجام دهید؟ نگران نباشید من در اینجا با بعضی از داروهای خانگی موثر برای افزایش وزن در خدمت شما هستم.

روشهای موثر خانگی برای افزایش وزن به طور طبیعی

 روغن های سالم

استفاده از روغن های سالم  یک راه عالی برای افزودن کالری به رژیم غذایی می باشد. یک قاشق غذاخوری روغن زیتون (۱۲۰ کالری)  دارد  آن را به  جو دوسر و سایر وعده های غذایی خود اضافه کنید. کره  هم یک راه عالی برای افزایش وزن است. یک قاشق غذاخوری کره و یک  قاشق غذاخوری شکر را  خوب مخلوط کنید. آن را روزانه با معده خالی بخورید , تفاوت را متوجه  خواهید شد . کره بادام زمینی دارای کالری بسیار بالایی است که برای افزایش وزن بسیار مفید است. به سادگی کره بادام زمینی را روی نان  بگذارید و  هر روز  برای صبحانه بخورید.  تفاوت شگفت انگیز را مشاهده خواهید کرد.

روشهای موثر خانگی برای افزایش وزن به طور طبیعی

رژیم آجیل:

همه دوست دارند بادام هندی ، بادام زمینی، کشمش، گردو، بادام بخورند. آجیل قطعا باعث افزایش وزن می شود زیرا حاوی مقدار زیادی الیاف، چربی ها، ویتامین ها و روغن های ضروری است.  فقط هر روز به مقدارکم بخورید . در عوض، یک عدد انجیرخشک ،  دو عدد خرما و سه عدد بادام را در یک لیوان شیر اضافه کنید و آن را هر روز بخورید. برای یک ماه ادامه دهید و تفاوت را ببینید.

 

 

روشهای موثر خانگی برای افزایش وزن به طور طبیعی

اسموتیها و نوشیدنی ها:

اسموتی ها و نوشیدنی های شیرین  قطعا با افزودن کالری به بدن وزن را بطور طبیعی بالا می برد  یک اسموتی درست کنید با هر میوه ای باشد مهم نیست میوه را به دلخواه انتخاب کنید  ماست یخ زده   یخ و شکر را اضافه کنید و خوب  در میکسر مخلوط کنید  برای نوشیدنی های شیرین به سراغ چای شیرین و یا انواع مختلف قهوه ها،، نوشیدنی های انرژی  زا و آبمیوه ها بروید.  همچنین می توانید روزانه  شیر نارگیل بنوشید.

ورزش:

ورزش به خصوص تمرینات قدرتی می تواند  در ایجاد عضله و افزایش وزن کمک کند.  ورزش باعث افزایش وزن شما می شود. ورزش منظم می تواند متابولیسم  را بهبود بخشد و اشتها را افزایش دهد. همچنین اشتهای شما را تحریک می کند. این به شما امکان می دهد وزن خود را با ساختن عضلات  افزایش دهید. تمرینات روزانه را انجام دهید.

خوردن به دفعات

افراد کم وزن باید بیش از هر زمان دیگری ۲ تا ۳ وعده غذا بخورند.  هر روز حداقل ۶ وعده غذا بخورید.  از خوردن وعده های غذایی سنگین در طول روز اجتناب کنید


روشهای موثر خانگی برای افزایش وزن به طور طبیعی

  تغذیه با رژیم غذایی:

میوه ها، سبزیجات، محصولات شیری،، غذاهای پروتئینی غنی از مواد مغذی هستند. مواد غذایی به عنوان یک رژیم سالم برای برنامه افزایش وزن کار می کنند.

روشهای موثر خانگی برای افزایش وزن به طور طبیعی


نوشیدن مایعات با کالری بالا:

سعی کنید کالری های خود را در زمان عصر بخورید.  می توانید نوشیدنی های زیاد پرکالری را با وعده های غذایی  بخورید. این قطعا می تواند به افزایش وزن کمک کند. قبل از وعده های غذایی ، از  نوشیدن مایعات  اجتناب کنید زیرا ممکن است اشتها را کاهش دهد.

روشهای موثر خانگی برای افزایش وزن به طور طبیعی


 

کنترل گاه به گاه

 باید بیش از حد چربی و قند  نخورید  حتی اگر وزن کمتری داشته باشید. باید با تغذیه سالم وزن را بالا ببرید این ها چندین روش موثر برای افزایش وزن هستند. به جای مصرف دارو و مکمل ها، می توانید از روش های فوق الذکر برای بالا بردن وزن استفاده کنید. قبل از شروع روند افزایش وزن، ،آب آشامیدنی (۸ تا ۱۰ لیوان روزانه)، ترک سیگار، مصرف روغن های طبیعی در غذا ، و  زیاد پرخوری نکنید

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *