کاهش میل جنسی و کم کردن شهوت با این راهکارهای ساده

مواد غذایی مفید در افزایش میل جنسی

مثل هر چیز دیگری، میل جنسی بیش از حد می تواند چیز بدی باشد. افزایش میل جنسی اغلب با افزایش پرخاشگری همراه است و همچنین می تواند به اعتیاد جنسی منجر شود. حقایق تحریک جنسی از طریق غذا کمی پیچیده تر است. هیرت گفت: “برخی غذاها می توانند سطح تستوسترون را کاهش دهند. این غذاها با افزایش فعالیت آنزیم آروماتاز، تستوسترون را پایین می آورند.

اگر میل جنسی شما در حال افزایش است و می خواهید خود را از این مشکل نجات دهید، برخی از کارها وجود دارد که می توانید برای کاهش میل جنسی خود و حفظ آن انجام دهید.

مرحله ۱

رژیم غذایی خود را با سویا تکمیل کنید. اثبات شده است که سویا باعث کاهش سطح تستوسترون می شود که به نوبه خود باعث کاهش میل جنسی می شود.

مرحله ۲

یک رژیم غذایی کم چرب را مصرف کنید. افزایش مصرف چربی با افزایش سطح تستوسترون همراه است، اما کاهش چربی ها – به ویژه چربی های اشباع شده – باعث کاهش میل جنسی شما خواهد شد.

مرحله ۳

از مصرف پروتئین های حیوانی دوری کنید، پروتئین ها و هورمون های موجود در گوشت مانند گوشت گاو، مرغ و بوقلمون می توانند به ایجاد سطح بالای تستوسترون کمک کنند. گیاه خواران تمایل دارند سطوح پایین تر تستوسترون را نسبت به همه گونه ها داشته باشند و به همین علت میل جنسی را پایین می آورند.

مرحله ۴

ورزش های فیزیکی اغلب با کاهش کورتیزول همراه هستند که باعث کاهش سطح تستوسترون می شود. دونده های ماراتن اغلب سطح پایین تر از حد متوسط ​​تستوسترون را دارند.

مرحله ۵

با پزشک خود مشورت کنید و از او درباره داروهایی که ممکن است میل جنسی شما را کاهش دهد بپرسید.گزینه های شما بسته به سابقه پزشکی شما متفاوت خواهد بود، اما قرص های متعددی وجود دارند که می توانند تجویز شوند تا به شما در مقابله با یک میل جنسی بیش از حد کمک کنند.

هشدارها

سیگار کشیدن و استرس زیاد باعث کاهش میل جنسی شما می شود، اما این راه حل برای حل مشکلات جنسی شما توصیه نمی شود زیرا آنها مشکلات مرتبط با خود را ارائه می دهند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *