نوشیدنی برای کاهش عرق و لاغری

 

نوشیدنی که هم عرق را کاهش میدهد و هم لاغر هم میکنید

نوشیدنی کاهش عرق:

تابستان فرا رسده است و عرق کردن بیشتر شده است  بیشتر افراد با این عرق کردن مشکل دارند این نوشیدنی کاهش عرق را توصیه میکنیم بسیار خوب هم  عرق کردن  را کاهش میدهد و هم به لاغر شدن هم کمک زیادی میکند یکی از پزشکان معروف کشور ترکیه یک رسپی توصیه کرده است که دراین مورد خیلی موثر است در ادامه مطلب توجه شما را به این رسپی جلب میکنم

مواد لازم برای نوشیدنی کاهش عرق و لاغری

آب ۱ لیتر معادل ۵ لیوان

لیمو همراه با پوست ۱-۲ عدد

نعنای تازه ۱ عدد

هل ۴-۵ عدد

خیار ۱ عدد

نوشیدنی که هم عرق را کاهش میدهد و هم لاغر هم میکنید

طرز تهیه نوشیدنی برای کاهش عرق و لاغری:

نوشیدنی کاهش عرق:در یک ظرف آب را می ریزیم و خیار نازک حلقه  شده را میریزیم سپس نعناع و جعفری را بادست خرد کرده  لیمو ها را با پوست ریز خرد کرده می ریزیم  و در آخر هل را اضافه می کنیم. این مخلوط را در طی یک روز باید بنوشیم و تمام کنیم

برای کاهش عرق مواد غذایی که هضم و استرس را کاهش می دهند بسیار موثرند

در اینجا چند غذا وجود دارد که عرق بیش از حد برای روزهای پر استرس را کاهش می دهد:

برای کاهش عرق، سبزیجات با محتوای آب بالا و قدرت هضم را در رژیم غذایی خود قرار دهید. این شامل:

گل كلم
بادمجان
کلم قرمز
فلفل
اسفناج
کلم بروکلی

انگور و هندوانه همچنین منابع عالی آب و فیبر هستند هیدراته کرده و هضم آسانی دارند.

غذاهای غنی از کلسیم مانند پنیر و لبنیات

کلسیم یکی دیگر از مواد معدنی است که درجه حرارت بدن را تنظیم می کند و به عرق کردن کمک می کند. مقداری شیر در منوی صبحانه خود داشته باشید، پنیر را با تخم مرغ بخورید یا میتوانید از ماست هم استفاده کنید

روغن زیتون

روغن زیتون به نوبه خود،  از افزایش دمای بدن و عرق جلوگیری میکند

جو

غنی از فیبر و کم چرب، است  و سریع هضم می شود

بادام

به عنوان یک منبع غنی از منیزیم، به بهبود هضم  کمک کرده و   سیستم ایمنی را تقویت می کند. دیگر غذاهای غنی از منیزیم مانند کدو تنبل، اسفناج و لوبیا  و سویا نیز می توانند باعث کاهش فعالیت عرق شوند.

آب پنیر

پنیر حاوی L-گلوتامین و تریپتوفان است که سیستم عصبی را به طور طبیعی آرام می کند و به مبارزه با عصب های تورم که باعث عرق می شود کمک می کند. همچنین سیستم گوارش شما را تنظیم می کند

سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین نیز می تواند باعث آرامش عصب شده و  استرس  و فشار خون را کاهش میدهد
موز

موز  دارای پتاسیم است   پتاسیم یک الکترولیت است که به هیدراته شدن بدن  کمک می کند. حاوی منیزیم، ویتامین B6 و سایر مواد مغذی،  است موز همچنین باعث شادی، آرامش و هضم خوب می شود.
چای سبز

چای سبز  سیستم عصبی را تقویت کرده چای سبز بنوشید تا عرق  نکنید

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *