کاهش وزن درست و اصولی و ۱۰ نکته ای که باید رعایت کنید

برای کاهش وزن درست و اصولی نیاز به داشتن دانش زیادی نیست. برای لاغر شدن روش های زیادی وجود دارد. ما در اینجا ۱۰ نکته در مورد پروسه لاغر شدن بدون در نظر گرفتن رژیم و برنامه غذایی خاصی که باید در هر شرایطی رعایت شود بیان کرده ایم.

کاهش وزن با این ۱۰ نکته

رژیم غذایی را فراموش نکنید

لاغری موفق به احتمال زیاد با تغییرات ظریف در عادات غذایی و شیوه زندگی شما به دست می آید.  تغییراتی که می توانید با آن زندگی کنید و لذت ببرید.

۲- اگر آرام بخورید ، شما کمتر می خورید

چاقو و چنگال خود را بین دهانتان قرار دهید، آب را با وعده های غذایی خود بنوشید و لقمه های کوچکتر بگیرید.  برای اینکه بدن شما به نتیجه برسد که غذای کافی خورده است، کمی طول می کشد – هرچه شما سرعت غذا خوردن را کاهش دهید، در نهایت کمتر از آن می خورید . احساس نکنید که شما باید “بشقاب خود را تمیز کنید” مخصوصا وقتی که شما در رستوران غذا می خورید.

هیچ غذایی را حذف نکنید

در برنامه لاغری شما – مخصوصا غذاهایی که دوست دارید هر چند وقت یکبار به مقدار کم  از آن بخورید.

۴- تجسم کنید که چگونه می خواهید به نظر بیایید

هنگامی که به لاغری دلخواه خود برسید ، چه کاری انجام خواهی داد؟ چگونه احساس می کنید؟ کدام لباس در کمد شماست؟

کاهش وزن درست و اصولی و 10 نکته ای که باید رعایت کنید

هرگز تسلیم نشوید

به خاطر طولانی شدن زمان لاغری مطلوب که قصد دارید تا به آنجا برسید ، دلسرد نشوید زیرا در صورت ادامه به هر حال به نقطه دلخواه مي رسید.

۶- یک دفتر روزانه غذایی داشته باشید

ترجیحا میزان مصرف کالری مشخص شده باشد .  این کار شما را قادر می سازد تا مشخص کنید کدام غذاها / نوشیدنی ها باید کمتر مصرف شود.  زمان / شرایط زمانی که شما احتمالا بیش از حد غذا خوردید معلوم می شود و اینکه آیا شما یک رژیم غذایی متنوع با میوه و سبزی کافی دریافت می کنید  یا خیر .

هنگامی که شما گرسنه هستید خرید نکنید  

اگر آن را بخرید، به احتمال زیاد در نهایت آن را خواهید خورد.  اکثر ما از دور ریختن غذا اجتناب می کنیم و آن را تا انتها می خوریم.

۸- خوش بگذرانید و تفریح کنید

اگر روز بدی دارید ، خودت را نبازید . در روز خوب به خودتان تبریک بگویید و در یادتان نگه دارید و بدانید که یک روز بد قرار نیست همه چیز را خراب کند.

کمی ورزش کنید

لاغر شونده های موفق می توانند ورزش را  بخشی از برنامه های خود قرار دهند. لازم نیست سخت ببگیرید- حتی ۲۰ تا ۳۰ دقیقه  پیاده روی روزانه مفید خواهد بود.  دو جلسه هفتگی تمرین مقاومتی اضافه کنید (که به شما کمک می کند کالری بیشتری را حتی در حالی که در خواب هستید را بسوزانید) و به نظر می رسد که بسیار سریعتر است . به دنبال فرصتی برای فعال شدن بیشتر در زندگی روزمره خود باشید.

۱۰- به خودتان پاداش بدهید

برای هر کیلو و گرمی که از دست می دهید، شما در حال بهبود و لاغر شدن هستید . با پوشیدن لباس های جدید هنگامی که شما لاغر می شوید ، انگیزه زیادی می گیرید .

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *