سفت شدن شکم با این حرکات ورزشی

سفت شدن شکم

سفت شدن شکم با ورزش امکان پذیر است. بسیاری از مردم این را درک نمی کنند، اما کارهای خسته کننده ای را برای به دست آوردن یک شکم صاف و صاف انجام می دهند. فقط با ۴ حرکت در روز، ۴ روز در هفته، شما می توانید برخی از مشکل اصلی را حل و فصل کنید و در واقع “چربی بیش از حد” در اطراف شکم خود را از دست بدهید.

 این ۴تمرین باعث ایجاد معده کوچک و شکم سفت  می شوند. نتایج هر تمرین، شامل abs، به شدت نه تنها در ورزش، بلکه در رژیم غذایی نیز استفاده می شود. در حالیکه این تمرین برای سفت شدن و تشدید تنفس شما عالی است، رژیم غذایی شما باید در مورد از دست دادن وزن بیش از حد باشد.

سفت شدن شکم و حرکت تخته

حداقل ۳۰ ثانیه نگه دارید (ممکن است مجبور شوید از زانوها  شروع کنید)؛ سعی کنید معده خود را “مکیده” در حالی که در موقعیت بشقابی است نگه دارید.

سفت شدن شکم

سفت شدن شکم و حرکت بحران دوچرخه

تمرکز بر استفاده از عضلات است ، نه حرکت دادن خود ، آرنج خود را به سمت زانو مقابل بکشید . ۱۰ عدد برای هر طرف (۲۰ تکرار)

سفت شدن شکم و حرکت راست بالا بردن دو پا

پاهای خود را بدون شکستن از زانو بالا بیاورید و سعی کنید پشت خود را در تمام طول حرکت چسبیده به تخت نگه دارید . (۱۰ تکرار)

نشستن به حالت باز و بسته شدن چاقو

در کف زمین دراز کشیده و دستان خود را به سمت بالا بکشید سپس ازکف زمین به صورت کامل جدا شده و پاهای خود را راست تا سقف بالا ببرید و سعی کنید با انگشتان دست خود سر پاهای خود را بگیرید بدون اینکه پاهایتان خم شود ( اطمینان حاصل کنید که شانه هایتان را از کف جدا کرده اید .) (۱۰ تکرار)

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *