از بین بردن چربی ناحیه شکم در زنان در یک ماه

از بین بردن چربی ناحیه شکم

از بین بردن چربی ناحیه شکم چگونه امکان دارد؟ از دست دادن چربی شکم و رسیدن به یک شکاف فلتر در عرض یک ماه ممکن است. رویکرد شما، با این حال، نیازمند تغییر رژیم های رژیم، فعالیت قلبی عروقی و تمرینات تقویت کننده است. با توجه به MayoClinic.com ، از دست دادن این چربی فقط باعث بهتر شدن شما خواهد شد. همچنین خطر ابتلا به بیماری هایی مانند سرطان سینه، سندرم متابولیک و دیابت را کاهش می دهد.

برنامه ریزی برای از بین بردن چربی

اگر می خواهید چربی شکم را از دست بدهید ، مهم است که اهداف از دست دادن چربی را تعیین کنید . این اهداف به شما کمک می کند تا به طور مداوم از دست دادن وزن داشته باشید ، که به کوچک شدن شکم کمک می کند . از دست دادن چربی ۱ تا ۲ پوند در یک هفته ، که ۴ تا ۸ پوند در ماه می رسد . با هدف سوزاندن کالری ۳،۵۰۰ تا ۷۰۰۰ کالری در هفته از طریق رژیم غذایی کم کالری و فعالیت هوازی منظم ، این هدف را دنبال کنید . تمرین تنه نیز لازم است تا ماهیچه های مرکزی را تمیز کند و شکم سفت ایجاد کند.

از بین بردن چربی ناحیه شکم

۱- غذاهای ویژه برای از بین بردن چربی

غذاهایی وجود دارد که باعث شسته شدن و شل شدن شکم می شوند.  به عنوان مثال ، بادام حاوی مقدار زیادی فیبر و منیزیم است.  منیزیم یک ماده معدنی است که به ساخت عضله و ایجاد عضله قوی تبدیل شده است . مجله “Fitness” مصرف ۱ اونس از بادام به صورت روزانه را برای به دست آوردن این مزایا توصیه می کند . همچنین اسید چرب امگا ۳ را به رژیم غذایی خود اضافه کنید . این مواد مغذی متابولیسم شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند که احساس سیری داشته باشید.  ماهی قزل آلا ، دانه کتان و گردو منبع اسید چرب امگا ۳ هستند . سویا ، غذای دیگری است که معده تخت را ترویج می کند . طبق گفته “تناسب اندام” ، افرادی که شیر سویا را می خورند ، وزن بیشتری نسبت به کسانی که نمی خورند، از دست می دهند.  روزانه ۲۵ گرم پروتئین سویا از کل منابع سویا مصرف کنید.

۲- فعالیت قلبی برای از بین بردن چربی

فعالیت قلبي ابزاري است که به از بین بردن چربي معده کمک مي کند . فعالیتهایی را انتخاب کنید که با اهداف کاهش چربی شما منطبق باشد . به عنوان مثال ، اگر می خواهید ۴ پوند را در یک ماه از دست بدهید.  شما باید روزانه ۵۰۰ کالری بخورید.  خوردن کمتر از ۳۰۰ کالری و تمرین برای سوختن ۲۰۰ کالری به صورت روزانه این هدف را به انجام می رساند . بنابراین ، شما باید فعالیت های قلبی را که در هر جلسه ۲۰۰ یا بیشتر کالری صرف می کند ، پیدا کنید . ایروبیک آب ، راه رفتن در سرعت ۳٫۵ مایل ساعت و یا سریعتر و دوچرخه سواری با این هدف در یک جلسه ساعت ساعت برای ۱۶۰ کیلوبایت برآورده می کند .

از بین بردن چربی ناحیه شکم

۳- تمرینات ورزشی برای از بین بردن چربی

هر هفته یک یا دو جلسه تمرین اصلی برای رفع چربی های شکمی در عرض یک ماه را انجام دهید .  همیشه یک استراحت بین جلسات تقویتی برای ترویج عضلات را ترک کنید . تمرینات مانند شیب لگنی برای ایجاد یک هسته قوی تر موثرند . دراز کشیدن روی زانوی خود تمرین کنید تمرینات عضلات اصلی و لگن خود را به سمت سقف افزایش دهید . انقباض را برای ۱۰ عدد نگه دارید و آزاد کنید.  ۱۰ تکرار کامل را در جلسه تمرین خود انجام دهید . نگهداشتن شکم یک ورزش موثر دیگر است . برای انجام این تمرین از یک صندلی قوی استفاده کنید . روی صندلی بنشینید و پای خود را روی کف قرار دهید و دستها را روی لبه صندلی قرار دهید . از عضلات هسته خود استفاده کنید تا پای خود را از ۲ تا ۴ اینچ از زمین بردارید . انقباض را تا ۱۰ ثانیه نگه دارید و آزاد کنید. حرکت را برای یک دقیقه تکرار کنید.

نکته:

هرگز خود را گرسنه نگذارید نتایج شما فقط موقتی است و شما به زودی احساس نا امیدی می کنید، که باعث می شود خیلی بیشتر از قبل رها شوید. در حالی که شما ممکن است فکر کنید که گرسنگی مؤثر است، در اصل می تواند باعث آسیب دائمی به بدن شما شود و کم کردن وزن را دشوار کند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *