دوچرخه سواری و مزایای آن برای سلامتی بدن

دوچرخه سواری و مزایای آن برای سلامتی بدن

هرگز فراموش نکنید که چگونه دوچرخه سواری کنی، بنابراین ممکن است وقت آن رسیده تا از یک دوچرخه یا دوچرخه سواری برخوردار شوید و از مزایای سلامت دوچرخه سواری لذت ببرید. دکتر کلار صفرن-نورتون ، متخصص فیزیوتراپی در بیمارستان بریگهام و بیمارستان زنان هاروارد می گوید: “این اجتماعی گرا است، آن سرگرم کننده است و با آن شما به خارج از خانه می روید و ورزش می کنید.”

مزایای دوچرخه سواری

برای مفاصل مفید است

هنگامی که شما در یک دوچرخه قرار می گیرید ، وزن خود را بر روی یک جفت استخوان در لگن قرار می دهید، به غیر از راه رفتن، وقتی که وزن خود را روی پای خود قرار می دهید، tuberosities اسکولی نامیده می شود . دکتر صفر نورتون می گوید: “این کار برای هر کسی که درد مفصلی یا سختی مرتبط با سن دارد مفید است.”

پدال فشار دادن تمرین هوازی را فراهم می کند

این برای قلب ، مغز و رگ های خونی شما عالی است . ورزش هوازی همچنین باعث آزاد شدن اندورفینها ، مواد شیمیایی حساس بدن می شود ، که ممکن است باعث ایجاد احساس قلب تازه در شما شود.

دوچرخه سواری عضله را ایجاد می کند

در مرحله قدرت پدال (پایین ران) ، شما از عضلات گلوتایی در باسن ها ، چهار ردیف ران ها و عضلات گوستروسنیموس و سولوس در گوساله ها استفاده می کنید . در مرحله بهبودی (عقب نشینی ، سکته مغزی و انفجار) ، از همسترینگ در پشت ران و عضلات فلکسور در جلوی باسن استفاده می کنید. دوچرخه سواری با عضلات دیگر نیز کار می کند.  شما از عضلات شکمی برای تعادل و ایستادن استفاده می کنید و از عضلات بازو و شانه خود برای نگه داشتن فرمان و هدایت استفاده می کنید.

دوچرخه سواری و مزایای آن برای سلامتی بدن

آن به فعالیت های روزمره کمک می کند

دکتر صفر نورتون می گوید: “مزایا در رسیدن به تعادل ، راه رفتن ، ایستادن ، استقامت و صعود از پله می انجامد.

افزایش تراکم استخوان

دکتر صفر نورتون می گوید: “فعالیت های مقاومتی ، مانند فشار دادن پدال ها ، کشیدن به عضلات ، و سپس عضلات به استخوان برسند که تراکم استخوان را افزایش می دهد.”

ملاحظات ایمنی

قبل از سوار شدن بر روی یک دوچرخه ، به خصوص اگر در معرض بیماری قلبی ، آرتریت یا استخوان های نازک قرار داشته باشد ، از پزشک خود مشورت بخواهید . دکتر صفر نورتون می گوید: “اگر پوکی استخوان داشته باشید ، در نظر بگیرید که سوار یک سه چرخه شوید که پایدارتر از یک دوچرخه است ، که کمتر خطر سقوط را داراست”. اگر اخیرا شکستگی داشته باشید ، دوچرخه سواری نکنید . سقوط دیگری می تواند آن را بدتر کند. “

هنگام سوار شدن ، به یاد داشته باشید که ارتفاع صندلی باید کمر خم را در زانوی خود قرار دهد. دکتر صفر نورتون می گوید: “شما نمی خواهید زانو مستقیم در انتهای پدال قرار داشته باشد، زیرا دوچرخه می تواند خیلی بلند باشد و شما می توانید سقوط کنید.”

راهنمایی های دیگر:

برای محافظت از سرتان یک کلاه ایمنی بپوشید از نگهدارنده پا بر روی پدال برای حفظ پاهای خود استفاده نکنید ، در صورتی که سقوط می کنید ، باعث آسیب بیشتر می شود . به جای سواری در خیابان ، به مسیرهای دوچرخه سواری بروید ؛ قبل ، در طول و پس از سواری هیدراته شوید و از کرم های ضد آفتاب و عینک استفاده کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *