خوردن گوشت قرمز و مزایای سلامتی آن برای بدن

خوردن گوشت قرمز و مزایای سلامتی آن برای بدن

خوردن گوشت قرمز برای بدن فواید و عوارضی دارد. گوشت قرمز به عنوان گوشتی است که از عضله پستانداران به دست می آید. این شامل گوشت گاو، گوسفند، بز، بز، گوشت گوساله و گوشت گوساله است. برای بسیاری از خانوارها ، گوشت قرمز به عنوان یک غذای اصلی محسوب می شود، بعضی از ما گوشت گاو ، گوسفند و گوشت خوک را به صورت روزانه مصرف می کنیم.

شما می توانید گوشت قرمز را با مواد غذایی که در حد مجاز است مرتبط کنید.  خوردن گوشت قرمز، کم شده است زیرا بسیاری دنبال کاهش در کلسترول و چربی اشباع شده هستند. گوشت قرمز، در یک رژیم غذایی سالم است تا زمانیکه گزینش مناسب گوشت گاو را انتخاب می کنید. کباب دور چشم و استیک ، استیک گرد ، سیب زمینی سرخ شده و ۹۵ درصد مصارف گوشت ، گزینه های سالم را ارائه می دهند و یا گوشت ران را از گوشت قرمز لاغر انتخاب می کنند .

اضافه کردن یک یا دو وعده از گوشت قرمز، تازه یا گوشت قرمز، به رژیم غذایی هفته ای ، بدن شما را با بسیاری از مواد مغذی حیاتی تامین می کند. در سال گذشته ، میانگین مصرف کننده در ایالات متحده حدود ۶/۶ پوند گوشت قرمز، مصرف کرده است . اگر چه ممکن است مصرف آن زیاد به نظر برسد اما کاهش قابل توجهی از میانگین ۱۴۵٫۸ پوند مصرفی در سرانه در سال ۱۹۷۰ است.

پروتئین گوشت قرمز

۳ اونس گوشت قرمز حاوی حدود نیمی از پروتئین است که به طور متوسط ​​نیاز به بزرگسالان در رژیم غذایی روزانه دارد.  پروتئینی که از گوشت قرمز دریافت می کنید شامل تمام اسیدهای آمینه ضروری برای ساخت عضله و تعمیر بافت است.  توده عضلانی ضروری است ، زیرا به شما امکان می دهد تا از لحاظ جسمی فعال باشد ، اما همچنین آنزیم ها و هورمون هایی را تولید می کند که به پیشگیری از بیماری کمک می کند . پروتئین نیز به کاهش وزن مرتبط است ، زیرا گرسنگی را رضایت بخش می کند و ساعت ها پس از صرف غذا تامین می شود.

گوشت قرمز و آهن

موسسه پزشکی توصیه می کند که زنان هر روز ۱۸ میلی گرم آهن مصرف کنند و مردان ۸ میلی گرم مصرف کنند. گوشت قرمز ، مقدار زیادی از آهن را بسته به قطع گوشت می دهد و حاوی شکل آهن بیشتر از آهن در غذاهای گیاهی است . اضافه کردن گوشت قرمز به رژیم غذایی خود یک یا دو بار در هفته می تواند به مقدار آهن مورد نیاز بدن شما برای گلبول های قرمز، در انتقال اکسیژن به اندازه کافی به تمام قسمت های دیگر بدن شما کمک کند . کمبود آهن می تواند به مشکلات یادگیری ، کم انرژی و مسائل رفتاری کمک کند.

خوردن گوشت قرمز و مزایای سلامتی آن برای بدن

گوشت قرمز و روی

یکی دیگر از مزایای اضافه کردن گوشت قرمز، در رژیم غذایی شما این است که دوز خوبی از روی را تامین کند.  شما به مواد غذایی از روی غذا نیاز دارید زیرا باعث ایجاد توده عضلانی ، تقویت سیستم ایمنی بدن و کمک به ترویج یک مغز سالم می شود.  به طور متوسط ​​فرد نیاز به ۱۵ میلی گرم روی در هر روز دارد.

گوشت قرمز و ویتامین های B

گوشت قرمز، یک منبع طبیعی بسیاری از ویتامین های B است.  خوردن غذاهای حاوی ویتامین های طبیعی بتا مهم است زیرا به بدن انسان کمک می کند. گوشت قرمز، حاوی B-12 برای یک سیستم عصبی سالم و B-6 برای یک سیستم ایمنی قوی است. گوشت قرمز، همچنین حاوی نیاسین ، یکی دیگر از ویتامین B است که کمک به هضم و همچنین ریبوفلاوین برای پوست و چشم سالم است.

با وجود شواهد قریب الوقوع خطرات بالقوه سلامت مصرف گوشت قرمز، توجه داشته باشید که گوشت قرمز، پر از مواد مغذی است . بر اساس گزارش دکتر کریستوفر ویلد، مدیر IARC، گزارش ۲۰۱۵ که میزان مصرف گوشت قرمز را برای افزایش خطر سرطان افزایش می دهد از توصیه های بهداشت عمومی برای محدود کردن مصرف گوشت قرمز، حمایت می کند.

با این حال ، او خاطرنشان می کند که گوشت قرمز، دارای ارزش غذایی است و این باید در تحقیقات آینده به منظور تعادل خطرات و مزایای خوردن گوشت قرمز و گوشت فرآوری شده و ارائه بهترین توصیه های رژیم غذایی مناسب در نظر گرفته شود .

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *