روش تهیه دسر ساده و خوشمزه ویژه رژیمی ها

روش تهیه دسر ساده و خوشمزه ویژه رژیمی ها

دسر رژیمی : اگر دوست دارید یک رسپی ساده و عالی برای کسانی که رژیم هستند رو یاد بگیرید برایتان همین دسر را توصیه می کنم با ما همراه شوید برای درست کردن دسر کم کالری.این دسر شکر و آرد ندارد و خیلی لذیذ است و مخصوص کسانی است که رژیم دارند.

این دسر رژیمی یکی از دسرهای پرطرفدار در کشور ترکیه است شما هم می توانید برای تنوع این دسر رژیمی را درست کنید بی شک یکی از دسرهای محبوب شما هم خواهد بود

مواد لازم برای تهیه دسر رژیمی:

زرد آلوی خشک ۱۰ عدد

کشمش ۱ قاشق غذا خوری

فندق ۲ قاشق غذا خوری

گردو ۱ قاشق غذا خوری

پرک ۱ قاشق غذا خوری سرپر

شیر برای خیس کردن پرک ۱ قاشق غذا خوری

موز ۱ عدد

دارچین ۱ قاشق چایخوری

پودر نارگیل ۱ قاشق غذا خوریروش تهیه دسر ساده و خوشمزه ویژه رژیمی ها

روش تهیه دسر ساده و خوشمزه ویژه رژیمی ها

طرز تهیه دسر رژیمی :

یک قاشق غذاخوری پرک را با یک قاشق غذا خوری آب یا شیر می پزیم  . زرد آلوی خشک ( قیسی ) به مقدار ده عدد در آب گرم بمدت ده دقیقه خیس می کنیم  . حالا پرک را از صافی رد کرده . به جز پودر نارگیل همه مواد را در غذا ساز می ریزیم  حالا در یک ظرف ریخته و پودر نارگیل به مقدار یک قاشق غذا خوری را می ریزیم  و با کمک قاشق در قالب های مافین می ریزیم

به دلخواه می توانید مقدار مواد را کم و زیاد کنید در یخچال بمدت دو ساعت قرار می دهید  سپس آماده سرو کردن است.

یک دسر عالی و کم کالری است توصیه می کنم درست کنید و برای مهمانی ها هم می توانید درست کنید.درست کردن این دسر کار بسیار راحتی است به راحتی آب خوردن کافیست درست کنید تا خودتان متوجه شوید.این دسر جزو دسرهای مدرن و جدید ترکیه  است و در عین مدرن بودن و آسان تهیه کردن خیلی هم خوشمزه است . این دسر هم مقوی و هم کم کالری است

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *