تمرینات ورزشی به منظور کاهش چربی و لاغری صورت

گونه های گرد یا چربی می توانند چهره شما را سنگین تر و مسن تر، نشان می دهد حتی اگر وزن بدنتان سالم باشد. گرانش و سن نیز می تواند کشش و سستی ماهیچه های شکم و چانه را داشته باشد که باعث ایجاد جوش در فک و گردن می شود.

 رژیم غذایی و یک تمرین منظم ورزشی ممکن است بر لایه های چربی در گونه ها و چهره شما اثر نگذارد . عضلات صورت باید جدا شوند، هدف قرار بگیرند و برای تون کردن و لاغر شدن تمرین کنند، درست همانطور که با عضلات دیگر بدن شما انجام می شود.

آب کردن چربی گونه ها

گونه های صورت و چربی ها را با ورزش های صورت از بین ببرید.  هنگام نشستن یا ایستادن، سر خود را به سمت سقف نگاه کنید و چانه خود را به بیرون بکشید.  در این حال خوردن مکیدن گونه ها به داخل تا حد امکان ممکن می کند . این موقعیت را برای پنج ثانیه نگه دارید، استراحت دهید و ۱۰ تا ۱۵ بار تکرار کنید.

استخوان گونه

با استفاده از اين تمرين می توانید چربی ها را از بین برده و  باعث کشیدن گونه ها برای جلوگیری از ظاهرشدن غبغب و استخوان گونه شوید.  نشسته یا ایستاده، انگشتانتان را بر روی هر گونه استخوانی قرار دهید تا به آرامی پوست را به بالا بکشید.  دهان خود را به شکل کشیده و بیضی شکل کنید. این را برای پنج ثانیه نگه دارید، استراحت کنید و تکرار کنید. شما باید در عضلات گونه ها مقاومت کنید؛ این چربی های چهره را از بین می برد.

تمرینات ورزشی به منظور کاهش چربی و لاغری صورت

کاهش چربی اطراف دهان

برای کاهش چربی در اطراف دهان و چانه، با استفاده از دو انگشت هر دست، این عضلات پایین گوشه های دهان را به آرامی به سمت پایین بکشید . در حالی که نگه داشتن این موقعیت برای ایجاد مقاومت عضلانی مفید است، با لبخند زدن دهان را در حالی که لب خود را بسته نگه دارید آن را موثرتر کنید.  سپس استراحت و تا پنج بار آن را تکرار کنید.

چربی خط فک

چربی در خط فک ممکن است یک چهره سنگین و درهم و برهم ایجاد کند . برای بهتر کردن ویژگی ها و چربی خط فک، این تمرینات لاغری صورت را امتحان کنید.  در حالی که نشسته یا ایستاده اید، سر خود را شیب دهید و به سمت سقف نگاه کنید. تا جایی که امکان دارد، لب پایین را بالای لب بالا ببرید . شما باید در عضلات گردن و فک نزدیک به گوش احساس مقاومت و کشش کنید . این را برای پنج تا ۱۰ ثانیه نگه دارید، استراحت کنید و تا ۱۵ بار تکرار کنید.

این تمرین را انجام دهید که از ماهیچه های زبان و گردن برای کاهش چانه و چانه دوبل استفاده کنید . بر روی تخت دراز کشیده تا سرتان را از لبه آویزان کنید . زبان خود را به سقف دهان خود فشار دهید و به آرامی سر خود را بالا بیاورید، بنابراین چانه تان به سمت سینه می رود. این موقعیت را برای تعداد پنج ثانیه نگه دارید. استراحت کنید و پنج تا ۱۰ بار تکرار کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *