تمرینات مفید برای درمان انزال زودرس در مردان

انزال یا ارضاء شدن در خواب به چه دلایلی رخ می دهد؟

انزال زودرس یک مشکل است که بسیاری از مردان در طول زندگی جنسی خود با آن روبرو می شوند . این مسئله ای باعث می شود که اکثر مردم به دنبال کنترل بیشتر خود باشند . در حالی که برخی از درمان های دارویی برای این مشکل وجود دارد، می توان تمرینات زیر را برای کمک انجام داد .

تقویت عضله PC

یاد بگیرید انزال خود را با انجام ورزشی به نام کگل کنترل کنید . این نام بعد از دکتر آرنولد کیلل نامگذاری شده است، این تمرین به عضلات  PC شما کمک می کند تا عضله قوی تر شود . عضله PC از استخوان ناحیه تناسلی به سمت پشت در طول کف حفره لگن می رود.  برای تقویت این عضله، شما می توانید عضله PC را فشار دهید. شما می توانید این کار را با محدود کردن جریان ادرار انجام دهید . ادرار را متوقف کنید و سپس عضله را آرام تا ادرار بتواند جریان یابد.  این عضله PC است . شما می توانید این عضله را در زمان های مختلف برای تقویت آن، نه فقط در طول فرایند ادرارتقویت کنید . اگر این کار را ۱۰ بار در روز انجام دهید، ممکن است در دو تا چهار هفته نتایج مثبت داشته باشید.

خودآگاهی

استمناء برای کنترل بیشتر بر عضلاتPC به شما کمک می کند.  روند را ادامه دهید تا عضلات انزال وارد عمل می شوند.  قبل از اینکه دچار انزال شوید توقف کنید یا این عمل را ادامه ندهید تا زمانی که احساس کنید که شما انزال نخواهید داشت . سپس ادامه دهید اما باز هم قبل از انزال متوقف شوید . قبل از اینکه  ارگاسم داشته باشید این کار را پنج بار انجام دهید.  هنگامی که شما می توانید این کار را با خود انجام دهید، شانس بیشتری برای به تأخیر انداختن ارگاسم خود با شریکتان دارید.

تکنیک گیره

هنگامی که احساس می کنید میخواهید انزال داشته باشید، حدود یک سانت در زیر سر آلت تناسلی خود را بگیرید و کاملا محکم نگه دارید . این می تواند بسیار ناراحت کننده باشد و شبیه به قرار دادن یک گیره است. با این حال، این می تواند یک روش موثر یادگیری برای کنترل انزال زودرس شما باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *