فواید تمرینات تناسب اندام و تی آر ایکس

تمرینات تی آر ایکس و فواید آن در سوزاندن چربی ها

کاهش خطر ابتلا به چاقی به افزایش سطح انرژی و افزایش خلق و خوی خود، ایجاد فعالیت بدنی منظم جزو ویژگی های ورزش کردن و تناسب اندام است .

خلق و خویتان را بهبود می بخشد

تمرین ۳۰ دقیقه ای و یا تمرین در TRX Suspension Trainer می تواند به شما کمک کند آرامش را بدست آورید . فعالیت بدنی مواد شیمیایی مغناطیسی مختلف را تحریک می کند که ممکن است شما را خوشحال تر و آرامتر کند . همچنین هنگامی که به طور منظم تمرین می کنید، احساساتان بهتر و اعتماد به نفستان بالا می رود . فعالیت بدنی منظم حتی می تواند به جلوگیری از افسردگی کمک کند.

مبارزه با بیماری های مزمن

نگران بیماری های قلبی هستید؟ آیا می خواهید از پوکی استخوان جلوگیری کنید ؟ فعالیت فیزیکی ممکن است راه حل باشد.  فعالیت بدنی منظم می تواند به شما در جلوگیری (یا کنترل) فشار خون بالا کمک کند. کلسترول شما نیز مفید خواهد بود . فعالیت بدنی منظم باعث افزایش کلسترول خوب و کاهش تری گلیسیرید می شود.  فعالیت بدنی منظم می تواند به جلوگیری از دیابت نوع ۲، پوکی استخوان و نوع خاصی از سرطان کمک کند.

وزن خود را مدیریت کنید

می خواهید از کیلوهای اضافی رها شوید؟ وقت خود را برای  TRX صرف کنید . هنگامی که شما در فعالیت بدنی شرکت می کنید کالری می سوزانید . تمرین شدیدتر، کالری بیشتری می سوزاند و نتیجه آن کنترل آسانتر وزن شماست.  در حالی که تمرین اختصاص داده شده عالی است، فعالیت بدنی شما در طول روز (پله ها در مقابل آسانسور، پیاده روی ناهار سریع) کمک می کند تا کالری را نیز بسوزانید.

سطح انرژی خود را افزایش دهید

فعالیت بدنی منظم می تواند تنفس شما را راحت تر کند . فعالیت فیزیکی اکسیژن و مواد مغذی را به بافت های شما منتقل می کند . در واقع، فعالیت بدنی منظم به کارآیی سیستم قلبی عروقی شما کمک می کند.  هنگامی که قلب و ریه هایتان کارآمدتر عمل می کنند، انرژی بیشتری برای انجام کارهای مورد علاقه خود خواهید داشت.

شب خوب بخوابید

یک خواب شبانه می تواند تمرکز، بهره وری و خلق و خو شما را بهبود بخشد و فعالیت بدنی ورزش منظم می تواند به شما کمک کند سریع تر و عمیق تر بخوابید . با این وجود، یک اخطار وجود دارد . اگر تمرین نزدیک به خواب باشد، ممکن است برای خوابیدن بیش از حد انرژی داشته باشید، بنابراین سعی کنید در طول روز ورزش کنید.

مزایای تناسب اندام، صرف نظر از سن، جنسیت یا توانایی های جسمی شماست، بنابراین، به گفته اولیویا نیوتون جان، یک میلیون روش مختلف وجود دارد که می توانید تناسب اندام را در زندگی خود بدست آورید.  یک دیوار کوهنوردی محلی یا پیاده روی را بررسی کنید.  تی آر ایکس خود را به پارک یا زمین بازی محله ببرید و تمرین کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *