مزایای گرم کردن قبل از ورزش کردن چیست؟ با آنها بیشتر آشنا شوید

مزایای گرم کردن قبل از ورزش کردن چیست؟ با آنها بیشتر آشنا شوید

گرم شدن بخشی مهم از کار کردن در همه زمان ها است . بدون داشتن بدن مناسب برای انجام حرکات فیزیکی و جسمی، خطرات زیادی وجود دارد که ممکن است به شما آسیب بزند. به عنوان مثال، گرم نکردن منجر به گرفتگی شدید عضلات، درد بدن و سایر صدمات می شود . در نهایت این بیماری ها شما را مجبور به کاهش یا حتی از بین بردن ورزش به طور کامل برای یک دوره زمانی می کند که هرگز مفید نیست. مزایای زیادی برای گرم کردن وجود دارد.

ارتقاء انعطاف پذیری در عضلات شما

هنگامی که عضلات خود را گرم می کنید، اساسا انعطاف پذیری آنها را بهبود می بخشید. شما حتی نباید عضلات خود را به نقطه ای برسانید که کشش را احساس کنید.  جنبش های کوچک می توانند همان مزایا را داشته باشند که توسط بعضی از حرکات یوگا برای دوره های طولانی و به طور صحیح انجام می شوند .

بهبود گردش خون در بدن شما

گرم شدن بدن علاوه بر اینکه عضلات را برای تمرین آماده می کند، فشار خون شما را تضمین می کند و حرکات اندام شما را بهبود می بخشد . هنگامی که گردش خون را در بدن افزایش می دهید، ممکن است متوجه شوید که می توانید کمی سریعتر تمرین کنید و یک مجموعه اضافی از تمرینات را انجام دهید.  بهبود گردش خون شما نیز کمک خواهد کرد که مایعات به درستی جذب شوند، هنگامی که در طول تمرین، عضلات نیاز به آب دارند.

سفت کردن سینه با تمرینات ورزشی و عادت تغذیه ای

مانع احساس خستگی در طول تمرین می شود

اگر شما قبل از تمرین گرم  شوید .  عضلات شما کمک می کنند که تمرینات را، به سرعت اجرا کنید و یا به آسانی قادر به اجرای تمرین شدیدتر باشید . در واقع، اگر بدن خود را آماده کرده باشید، شما می توانید تمرین طولانی تر و شدید تر را بدون احساس درد انجام دهید.

کنترل بیشتر عضلات

شما ممکن است برای انجام برخی حرکات در یک کلاس رقص یا یوگا، یا در ویدیویی تمرین که در خانه انجام داده اید، دچار مشکل شوید . این می تواند به دلیل عدم کنترل عضلات شما و ناتوانی در بدنتان به انجام آنچه که ذهن شما می گوید، باشد . هنگامی که ماهیچه های شما گرم نمی شوند، آنها نمی توانند وظایفی را که به آنها می دهید به راحتی انجام دهند.  این یکی دیگر از مزایای بزرگ گرم شدن قبل از هر فعالیت بدنی است . بنابراین صرف نظر از اینکه شما چه ورزشی را انجام می دهید، کنترل عضلانی مهم است.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *