آیا با فواید ورزش اسپینینگ (دوچرخه ثابت سالنی) آشنا هستید؟

آیا با فواید ورزش اسپینینگ (دوچرخه ثابت سالنی) آشنا هستید؟

با استفاده از یک دوچرخه می توانید ماهیچه های چهارگانه، ساق و گلوتال (باسن) را تقویت کنید و همچنین تاندون های خود را بدون هیچ گونه تحمل بار قوی کنید.اگر قصد دارید قدرت پاهای خود را بهبود بخشید، دوچرخه چرخشی یک راه حل کامل است.

بهینه سازی سوزاندن چربی

سوزاندن چربی زمانی اتفاق می افتد که ضربان قلب شما در حدود ۶۵-۷۵٪ حداکثر توان خود بتپد. شما می توانید میزان ضربان قلب خود را به صورت دستی یا با استفاده از یک مانیتور که می تواند به یک دوچرخه ثابت در ورزشگاه وصل شود، اندازه گیری کنید. بسیاری از دوچرخه های ورزشی نیز دارای صفحه نمایش دیجیتال هستند که اگر دست ها را روی سنسور قرار دهید میزان ضربان قلب شما را نشان می دهند. با اندازه گیری ضربان قلب، شما به درستی می توانید از دوچرخه استفاده کنید تا به شما کمک کند چربی را بسوزانید و وزن خود را کاهش دهید. این بسیار آسان است که در وضعیت صحیح دوچرخه ثابت قرار بگیرید. ۲۰ دقیقه حداقل زمان لازم برای بدست آوردن برخی مزایای واقعی ورزش اسپینینگ است.

فوق العاده برای کار سیستم قلبی عروقی

قلب و ریه ها سیستم قلبی عروقی را تشکیل می دهند و هوای وارد شده را فیلتر می کنند با انجام ورزش اسپینیگ، کارآییشان بیشتر می شود. این بدان معنی است که جریان خون شما در بدنتان افزایش می یابد و افزایش سرعت خون باعث افزایش گردش اکسیژن در سیستم بدن شما می شود. سطح آمادگی جسمانی شما به این بستگی دارد که این فرایند چگونه انجام شده است. این کار با استفاده از تجهیزاتی مانند دوچرخه انجام می شود که قلب و ریه ها به آرامی به کار می گیرند و به سطح پیش تعیین شده می رسانند. با افزایش تمرینات خود با دوچرخه در طول زمان، عملکرد دستگاه قلب و عروق بهبود یافته و در نتیجه سطح آمادگی جسمانی شما افزایش می یابد.

آیا با فواید ورزش اسپینینگ (دوچرخه ثابت سالنی) آشنا هستید؟

بدون تحمل فشار خطر آسیب پذیری را کاهش می دهد

یکی دیگر از مزایای اسپینینگ این است که آن یک نوع ورزش بدون تحمل بار فعال است. به این معنی که شما در طول تمرینات خود به حمایت بدنتان مانند زمانی که می دوید نیاز ندارید.  نشستن باعث می شود که فشار از روی مفاصل شما برداشته شود، به این معنی که احتمال آسیب دیدگی کاهش می یابد.

مدت آموزش

دوچرخه ثابت در باشگاه احتمالا دارای مدت جلسات از قبل برنامه ریزی شده است که با افزایش تدریجی میزان شدت در طول زمان همراه باشد. اگر در بیرون از دوچرخه استفاده می کنید، به همین صورت عمل کنید. همه کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید کدام بخش از مسیر شما سخت تر خواهد بود و میزان سختی تا چه حد است. با استفاده از مانیتور ضربان قلب به عنوان یک راهنما، بر طبق یک روال معمول، شدت ضربان قلب خود را افزایش دهید.

کلاس های اسپینینگ چگونه است

در یک گروه، افراد به مدت ۴۵ دقیقه در کلاس کار می کنند. مربی و همکلاسی های اطراف شما انگیزه شما را افزایش می دهند که به سمت حرکت بیشتر و سرعت بالا اوج می گیرید. شما دارای یک نشانگر مقاومت هستید که مقدار آن افزایش و کاهش می یابد و کار با دستگاه را به همان اندازه که می خواهید سخت و آسان می کند. سطح مناسب تناسب اندام برای این کلاسها مورد نیاز است. اغلب کلاسهای مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته در هر برنامه وجود دارد، بنابراین در هنگام رزرو، کلاسی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد. پیشنهاد می شود که شما در کلاس های ابتدایی به صورت دوچرخه سواری از آن استفاده کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *